Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 6

1
ISSN:1330-7665
Autor:Vidović, Boris
Naslov:Film i jezik - metafora bez pokrića
Matična publikacija:Hrvatski filmski ljetopis = The Croatian cinema chronicle / [Hrvoje Turković (glavni urednik)]. - god. 5 (1999), br. 19-20; str. 21-25
Impresum:Zagreb : Hrvatsko društvo filmskih kritičara : Hrvatski državni arhiv - Hrvatska kinoteka : Hrvatski filmski savez (izvršni nakladnik)
Ključne riječi:teorija filma * film - jezik
UDK:791.43.01 * 791.43:81
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka komparativne književnosti, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna
MFN:6768

2
Autor(i):Peters, Jan M.
Naslov:Slikovni znaci i jezik filma / Jan M. Peters ; [prevod s engleskoga Borivoj Kaćura]
Impresum:Beograd : Institut za film , 1987
Materijalni opis:75 str. ; 20 cm
Jezik:srpski
Nakladnička cjelina:Biblioteka umetnost ekrana : značajna dela savremene teorije filma ; 28
Napomena:Prijevod djela: Pictorial signs and the language of film . - Str. 72: Bibliografija
Ključne riječi:film * filmska umjetnost -- semiotika
UDK:791.43
Signatura:791.43 PET S
Inventarni broj:2001/52
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za komparativnu književnost, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna
MFN:6312

3
Autor(i):Plazewski, Jerzy
Naslov:Jezik filma / Ježi Plaževski
Impresum:Beograd : Institut za film , 1971-1972
Materijalni opis:2 sv. ; 20 cm
Jezik:srpski
Nakladnička cjelina:Biblioteka Umetnost ekrana
Napomena:Prijevod djela: Jezyk filmu
Ključne riječi:film
Sažetak:Knjiga 1:. -Prvi deo: I. Geneza knjige, njen cilj, metod i oblast ; II. Ima li film svoj jezik. -Druugi deo: III. Promenjiva distanca ; IV. Rakurski kamere ; V. Uglovi gledanja kamere ; VI. Dubinska oštrina ; VII. Kompozicija kadra ; VIII. Kretanje objekta ; IX. Kretanje kamere ; X. Deformacija slike ; XI. Dvostruka ekspozicija ; XII. Trik-snimci ; XIII. Zvučni film. -Treći deo: XIV. Istorijska evolucija montažnih formi ; XV. Montaža - pokušaj definicije i podele ; XVI. Tehnička montaža ; XVII. Dramaturška montaža ; XVIII. Asocijativna montaža ; XIX. Montaža zvuka ; XX. Vizuelno-akustički sinhronitet ; XXI. Audio-vizuelni kontrapunkt. -Četvrti deo: XXII. Filmska interpunkcija ; XXIII. Povezivanje sekvenci ; XXIV. Vrste sekvenci. -Knjiga 2.. -Peti deo: XXV. Stilske figure. -Šesti deo: XXVI. Konstrukcija površina naracije ; XXVII. Filmska vremena ; XVIII. Filmski prostori. -Sedmi deo: XXIX. Akustički efekti ; XXX. Tišina ; XXXI. Muzika ; XXXII. Reč ; XXXIII. Glumac ; XXXIV. Šminka i maska ; XXXV. Kostimi ; XXXVI. Dekor ; XXXVII. Osvetljenje. -Osmi deo: XXXVIII. Boja ; XXXIX. Široki ekran ; XL. Promenjivi ekran ; XLI. Zvuk u prostoru ; XLII. Trodimenzionalni film ; XLIII. Polivizija. -Deveti deo: XLIV. Analitička naracija i integralna naracija. -Zaključak
Podaci o svescima:Deo 1. - 234 str. - (11)
Deo 2. - 205 str. - (12)
UDK:791.43
Signatura:791.43 PLA J(1,2)
Inventarni broj:1393, 1394, 1395
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za komparativnu književnost, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna
MFN:4143

4
Autor(i):Plazewski, Jerzy
Naslov:Jezik filma : 1 / Ježi Plaževski
Impresum:Beograd : Institut za film , 1971
Materijalni opis:234 str. ; 20 cm
Jezik:srpski
Nakladnička cjelina:Biblioteka Umetnost ekrana
Napomena:F
Ključne riječi:film - teorija
UDK:791.43
Signatura:791.43 PLA J(1)
Inventarni broj:F-1083
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za komparativnu književnost, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna
MFN:4142

5
ISSN:0037-1998
Autor:Bateman, John A.
Naslov:Towards a 'grande paradigmatique' of film : Christian Metz reloaded
Matična publikacija:Semiotica : journal of the international association for semiotic studies = Revue de l'association internationale de sémiotique / editor-in-chief Marcel Danesi. - Vol. 167- 1/4 (2007); str. 13-64
Impresum:Berlin, New York : Mouton de Gruyter
Napomena:41 bibl. jedinica
Sažetak:This paper synthesizes and extends all previous acounts of filmic montage made within the broadly Metzian semiotic tradition in order to demonstrate that the semiotic of film and of verbal language share major features of their organization. Drawing on recent advances in formal and functional linguistic discourse semantics, the paper provides an analysis scheme that supports a film-as-discourse perspective along both the syntagmatic and paradigmatic axes of semiotic description. Previous approaches are shown to have been restricted to views of compositional semantics only appropriate for syntax. This has compromised their effectiveness for providing an appropriate empirical basis for investigating film.
Ključne riječi:film * lingvistika -- semantika diskursa * semiotika filma * Metz, Christian * film -- jezik * jezik filma * montaža
UDK:81'22:791.43
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka komparativne književnosti, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna
MFN:25129

6
ISBN:953-163-212-X
Autor:Peterlić, Ante
Naslov:Hrvatski film u vremenu časopisa 'Krugovi' (1952-1958)
Matična publikacija:Komparativna povijest hrvatske književnosti : zbornik radova V. (Krugovi i hrvatska književnost pedesetih godina prošlog stoljeća) sa znanstvenog skupa održanog 19. i 20. rujna 2002. godine u Splitu / uredili Mirko Tomasović i Vinka Glunčić-Bužančić ; [prijevod sažetaka na engleski jezik Haidi Mimica Tudor]; str. 60-64
Impresum:Split : Književni krug, 2003
Sažetak:The Croatian film during the periodical "Krugovi" (1952-1958): During the time of publication of the periodical 'Krugovi' (1952-1958) there were homogenous crucial events in other aspects of art. Noticeable turmoils take place in the film, despite the strong social control over the media. The influences of the poetics of socialist realism still gradually weaken, but slowest in the field of films. Nevertheless, there was a development of avant-garde production in the experimental film, mostly in cinema clubs. Creativity increased in the field of cartoons. The authors at the Cartoon Studio at Zagreb Film, withdrawing from the disney type of animation and contents mainly for children, started developing in accordance with the tendencies of the modern animated film: their thematic is analogue to the one of the moern feature film, and the expression is in accordance with the new artistry and techniques of modern animation. Due to this, as well as the authenticity of their work, they soon win reputation internatinally, proof being in the prizes awarded at many known festivals. By the end of the 1950s the French fril vritics considered that they should be given a distinguishing name - L'école de Zagreb
Ključne riječi:hrvatski film - 20. stoljeće - 50-e * Zagrebačka škola crtanog filma
UDK:791.43(497.5)"1950/1960"
Signatura821.163.42.09 ZNANS (5)
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka komparativne književnosti, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna
MFN:14230

Upit: UncontrolledTerms_swish=(jezik filma )

login